flash-lekarze

Kardiolog Sanok

prywatny gabinet kardiologiczny

Szukasz specjalisty który przyjmie Cię szybko i nie potraktuje Twojej sprawy pobieżnie?
Zadzwoń i umów się na wizytę.

Gabinet kardiologiczny w Sanoku TwojKardiolog.eu zapewnia specjalistyczną diagnostykę, leczenie oraz opiekę. Specjalizujemy się w leczeniu nadciśnienia tętniczego, choroby wieńcowej, niewydolności serca, zaburzeń rytmu serca (arytmii) oraz zaburzeń lipidowych.

Dbamy o komfort Klienta podczas wizyty, dlatego zawsze jesteśmy otwarci na Pacjenta i staramy się mu pomóc wykorzystując wieloletnie doświadczenie oraz praktykę lekarską.

Kardiolog Sanok to także prywatna wizyta kardiologiczna. Posiadamy doświadczenie w leczeniu klinicznym oraz posiadamy sprzęt wysokiej klasy m.in. aparat echokardiograficzny Philips Affiniti 30, aparatami do 24-godzinnego monitorowania EKG (Holter) marki Oxford DMS-300-3A.

Gabinet kardiologiczny TwojKardiolog.eu mieści się w Brzozowie.

Jednak przyjeżdżają do nas na wizytę Pacjenci z okolic Sanoka, Jasła, Rymanowa, Targowisk, Domaradza i z różnych okolic podkarpacia.

Do każdego Pacjenta podchodzimy indywidualnie, wykazując się dużą cierpliwością, wsparciem i zrozumieniem. Podejmujemy pomoc w rozwiązaniu problemów, a jeśli jest taka potrzeba kierujemy na dalsze badania, aby poznać przyczynę schorzenia.

Nasi lekarze to specjaliści w swoim fachu, którzy ciągle się szkolą i zdobywają jeszcze większą wiedzę w specjalizacji z zakresu chorób wewnętrznych oraz kardiologii.

Wizyta w naszym gabinecie jest idealnym rozwiązaniem jeśli borykasz się z problemami kardiologicznymi, czy też chorobami  z tym związanym.

Rezerwacji wizyty dokonasz podczas rozmowy telefonicznej dzwoniąc na numer 604 251 702.
Nie czekaj! Im szybciej się do nas zgłosisz, tym łatwiej będzie nam Ci pomóc.